marți, 9 august 2011

Botezul meu compunere


Eu sincer nu imi amintesc bine cum am fost botezata deoarece eram foarte mica , asa ca i-am intrebat pe parintii mei cum a avut loc acest eveniment important din viata mea .
   Eu am fost botezata pe data de 24.04.1999 la biserica “Pogorarea Sfantului Duh “ din Campina , de catre parintele Petru Moga .
   Cand nasul meu m-a luat de acasa , eram o necrestina ; am ajuns la biserica si a avut loc o mica slujba ,la intrarea in biserica, prin care nasul , in numele meu, se leapada de satana .
   In acea zi parintii mei au fost foarte fericiti. Nasii mei au venit la biserica tinandu-ma in brate si m-au dus , cu multa bucurie si cu  zambetul pe buze,in fata altarului.
   Apoi incepe slujba propriu zisa  a botezului , in cadrul careia preotul in randuiala slujbei citeste rugaciuni, din Sfanta Evanghelie si formula de botez : “Se boteaza roaba  lui Dumnezeu Alina Elena   in numel Tatalui ai al Fiului si al Sfantului Duh . Amin !”
   Vine si timpul in care eu trebuie sa fiu bagata de trei ori in cristelnita. Spre bucuria parintilor si a nasilor mei cand am fost bagata in cristelnita nu am plans .
    Din momentul botezului , am primit numele de  crestina  Alina Elena.
   A urmat clipa in care a trebuit sa fiu unsa cu sfantul  mir , iar apoi am fost imbracata si plimbata prin fata altarului.
    Dupa botez am devenit crestina si m-am adaugat la marea masa a crestinilor din lumea intreaga .
     Am plecat de acasa , in bratele nasului , o mica pagana , si m-am intors ,in bratele mamei ,o adevarata crestina.
    Acesta a fost botezul meu !


                                                       Eleva Crisu Alina Elena
                                                             Cls. a V-a A
                                                   Scoala “Ion Campineanu”
                                                           Campina

2 comentarii: